آرشآرش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

پسر کوچولوی ناز من

لحظه خدافظی

1393/3/16 18:07
نویسنده : مامان مریم
659 بازدید
اشتراک گذاری
لحظه خدافظی به سینه ام فشردمت / اشک چشمام جاری شد دست خدا سپردمت / دل من راضی نبود به این جدایی نازنین / عزیزم من و ببخش اگه یه وقت آزردمت / گفتی به من غصه نخور می رم و برمی گردم / همسفر پرستوها می شم و بر می گردم / گفتی تو هم مثل خودم غمگینی از جدایی / گفتی تا چشم هم بزنی میرم و بر می گردم / عزیز رفته سفر کی برمی گردی / چشمونم مونده به در کی برمی گردی / رفتی و رفت از چشام نور دو دیده / ای زحالم بی خبر کی برمی گردی / غمگین تر از همیشه به انتظار نشستم / پنجره امیدمو هنوز به روم نبستم / پرستوهای عاشق به خونشون رسیدن / اما چرا عزیز دل هرگز تورو ندیدم / گفتی به من غصه نخور میرم و برمی گردم / همسفر پرستوها میشم و بر می گردم گفتی تو هم مثل خودم غمگینی از جدایی / گفتی تا چشم هم بزنی میرم و بر می گردم / عزیز رفته سفر کی برمی گردی / چشمونم مونده به در کی برمی گردی / رفتی و رفت از چشام نور دو دیده / ای زعالم بی خبر کی برمی گردی / عزیز رفته سفر کی برمی گردی / چشمونم مونده به در کی برمی گردی / رفتی و رفت از چشام نور دو دیده/ ای زعالم بی خبر کی برمی گردی / عزیز رفته سفر کی برمی گردی / چشمونم مونده به در کی برمی گردی / رفتی و رفت از چشام نور دو دیده / ای زعالم بی خبر کی برمی گردی / پنج روزی میشه بابا امیر رفته چین و دلتنگش هستیم...
پسندها (1)

نظرات (0)