آرشآرش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

پسر کوچولوی ناز من

پیشرفت های آرش

1393/6/29 0:31
نویسنده : مامان مریم
681 بازدید
اشتراک گذاری
تو این مدت آرش جون کلی پیشرفت کرده ترم تابستونیشون تموم شده و به قول خودش تیچرشون کتابهای زبانشون داده آوردیم خونه وقتی شب آوردم ببینم آرش خودش کتاب را از من گرفت و شروع کرد به ورق زدن و در کمال بهت و ناباوری من یکی یکی انگشت رو عکس ها میذاشت و لغت انگیلیسیش را میگفت من که حسابی شوکه شده بودم قبلا در حد مکالمه یکی دو جمله ای را جواب میداد ولی این که این همه لغت بلد باشه واقعا انتظار نداشتم بابا امیر هم حسابی غافلگیر شده بود ... اما دیگه اینکه بلاخره گل پسری را از پوشک گرفتیم ولی هنوز شبها و گاهی بیرون رفتن های طولانی پوشکش میکنم و دیگه تقریبا یاد گرفته و من خیلی خوشحالم ...
پسندها (2)

نظرات (1)

نی نی عکس
29 مهر 93 21:54
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/