آرشآرش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

پسر کوچولوی ناز من

اولین مسافرت

1392/1/19 0:39
نویسنده : مامان مریم
436 بازدید
اشتراک گذاری

امیدوارم تعطیلات به همه خوش گذشته باشه و سال خوبی برای همه باشه . . .

اما اوضاع ما در این مدت :

هفته اول عید که من شیفت بودم و تهران بودیم و ارش کوچولو کلی عیدی جمع کرد . . .

هفته دومم رفتیم مشهد ، در واقع باید بگم برای اولین بار با آرش و بابا امیر رفتیم مسافرت یا بهتر بگم اولین مسافرت متاهلی بود آخه به خاطر تصادف من بعد ازدواج خوابیدن یه ماهه من ، بلیط هامون رو پس دادیم و ماه عسل کنسل شد بعدش هم آرش کوچولو اومد تودلم ،سال قبل هم که آرش نوزاد بود بلاخره قسمت شد که امسال با مامان جون و باباجون بریم مسافرت . . .

جای شما خالی خیلی خوش گذشت برخلاف تصورم بابا امیر خیلی خیلی خوش سفر بود و کلی جاهای دیدنی مشهد ما رو برد

توی باغ نادر هم لباس محلی پوشیدیم و سه تایی عکس یادگاری انداختیم که به علت عدم اجازه پدر محترم نمی تونم عکس رو براتون بذارم

به آرش کوچولو هم حسابی خوش گذشت کالسکه اش رو برده بودیم آقا راحت می رفت گردش و صفا و سه سوته می خوابید ...

راستی اونجا براش کفش سوتکی خریدیم و برای اولین بار با کفش راه رفت خیلی خوشش اومده بود دیگه هیچ کس نمی تونست جلوش رو بگیره تو همه ی مغازه ها می رفت هر نی نی که می دید می رفت جلو و مثلا می خواست بغلش کنه  . . .

خلاصه جای همه دوستان خالی بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)