آرشآرش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

پسر کوچولوی ناز من

سیزده ماهگی آرش

1392/1/23 1:49
نویسنده : مامان مریم
564 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ببخشید که نشد به موقع سیزده ماهگیت رو تبریک بگم آخه مسافرت بودیم

پسر عزیزم الان دیگه حسابی شیطون شدی دندون هشتمت هم تو این مدت بیرون اومده

الان دیگه خودت تنهایی می تونی از پله و مبل بالا بری

بزرگتر از بچه های هم سن خودت رفتار میکنی

می تونی اعضای بدنت رو نشون بدی

خودت با لیوان آب میخوری

وقتی خوراکی یا آب می بینی و میخوای مرتب تکرار میکنی من من من من من ... تا به تو هم بدیم

هیچ کابینت و کشو و کمدی از دستای کوچولوی تو در امان نیست حتی تخم مرغ های توی یخچال . . .

به مامان در خونه کمک میکنی جارو  میکشی همه جا رو با دستمال تمییز میکنی هر روز صبح که بیدار میشی شیشه های شیرت رو میاری که من بشورم

دیگه مهد کودک رو شناختی و موقع اونجا رفتن گریه میکنی

خودت به تنهایی سوار ماشین کوچولوت می شی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام
23 فروردین 92 2:27
سلام مریم جون سیزده ماهگی گل پسری مبارک ببوسش برام.سال خوبی داشته باشیدوجمعتان همیشه گرم وصمیمی
حامی
24 فروردین 92 0:05
ماشالله به این گل پسررررررررررررررررر خوشتیپ خدا حفظ اش کنه و همیشه لبهاش به لبخند باز بشه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 فروردین 92 17:54
وبلاگ "کودک من " مسابقه شماره 7 را تحت عنوان "کودک و کاردستی" برگزار می کند. جوایز این مسابقه : اهدا کتابهای زبان انگلیسی مخصوص کودکان A Book for Ever 1 به همراه CD و در صورتیکه دوستان موفق به دریافت این کتاب در مسابقات قبلی وبلاگ "کودک من" شدند سطح 2 این کتاب به همراه 2 عدد CD به آنها تعلق می گیرد. لطفا اطلاع رسانی کنید.
پریا
31 فروردین 92 21:14
سلام عزیزان خوب هستید ..ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2
حامی
5 اردیبهشت 92 23:41
زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه با سوسوی امیدی کمرنگ زندگی باید کرد ! گاه با غزلی از احساس گاه با خوشه ای از عطر گل یاس زندگی باید کرد ! گاه با ناب ترین شعر زمان گاه با ساده ترین قصه یک انسان زندگی باید کرد ! گاه با سایه ابری سرگردان گاه با هاله ای از سوز پنهان گاه باید روئید از پس آن باران گاه باید خندید بر غمی بی پایان لحظه هایت بی غم روزگارت آرام ......................