آرشآرش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

پسر کوچولوی ناز من

اولین شکست آرش

1392/2/14 1:56
نویسنده : مامان مریم
787 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه پسر کوچولوی خیلی شیطون من برای اولین بار با شکست رو به رو شد و توی مهد کودک اونقدر گریه و بی قراری کرد که بلاخره از مهد کودک اخراجش کردند

حالا باید دوباره دنبال یک مهدکودک خوب باشم

البته بچه ام بی تقصیر بود ها طفلکی داره ٤ تا دندون باهم دیگه در میاره حسابی کلافه است از دیشب تا حالا هم اسهال و استفراغ شده عصری با باباش اومد بیمارستان و یه آمپول نوش جان کرد

دعا کنید زود تر حالش خوب بشه من که اصلا طاقت مریضش رو ندارم . . .

بعدا نوشت : راستی اگه کسی مهد کودک خوب سراغ داره که به صورت شیفتی نی نی نگه میداره لطفا کمکم کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 3:49
سلام خانومی یه پست در مورد روانشناسی کودکان دارم خیلی اموزنده و جالبه حتما بازدید کنین
حامی
6 خرداد 92 14:18
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...
rastin
26 خرداد 92 13:46
عزیزم واقعاً ناراحت شدم مقصر پسر شما نبود مشکل اون مربی های بی .... بودن که هنوز نفهمیدن باید با بچه ها چه طور رفتا کنن. راستش من از گرفتن مربی اصلاً راضی نبودم الان دوبار بردمش مهد و خیلی هم راضی ام اون موقع مربی یه روز دیر میامد یه روز می خواست زود بره یه روز بدون اطلاع نمی امد و ... واقعاً خیلی اذیت شدم الان شرایط بهتر سعی کن مهد خوب پیدا کنی امنیتش خیلی بیشتر